Pages

Pimpinlah daku ke arah Kebenaran Ya Ilahi

Wednesday, July 27, 2011

::Hari Itu Semakin Menghampiri...::




Tinggal 3 hari saja lagi, setelah hampir 3 tahun menimba ilmu.. aku bakal mendapat segulung diploma..berdebar juga rasanya..first time ada menghadiri majlis convocation..dan pada hari itu juga..umurku akan bertambah lagi..orang kata sudah boleh pergi mengundi...hehe...cepatnya masa berlalu..hampir 21 tahun aku hidup di muka bumi ini...apa yang sudah aku beri pada orang sekeliling??erm macam aku nie lebih banyak menerima dari memberi...jadi...azam ku sesudah umur mencecah umur 21 tahun nanti...biarlah aku menjadi seorang yang suka memberi dari menerima...kan tangan yang memberi lagi baik dari yang menerima..^^,)..dan aku berazam untuk menjadi seorang muslimah yang solehah di dunia dan akhirat...Insya Allah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...