Pages

Pimpinlah daku ke arah Kebenaran Ya Ilahi

Friday, January 13, 2012

.:: Cinta Ini ::.

picture from here

dia mengaku Cinta,
tapi semuanya hanya dusta semata-mata..
dia yang Dicinta,
tapi dibalas dengan cinta yang pura-pura..
dia yang Dirindu..
tapi rindu itu hanya dibiarkan tanpa dijaga.
siapa 'dia' sebenarnya?
.......................
aku malu dengan diriku,
kerana 'dia' yang ku sebut adalah Aku.
sebab Cinta Agung itu,
sebab Cinta Terpuji itu,
sebab Rindu yang Hebat itu,
aku jadi semakin malu.
dengan diriku..
aku malu..
aku malu..
...........................

                                            p/s:luahan rasa ini hadir setelah saya
berkunjung ke blog ini yang mana
salah satu entry blog berkenaan
mengundang rasa malu 
dalam diri..!_!
malu pada Dia yang Dirindu..!_!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...