Pages

Pimpinlah daku ke arah Kebenaran Ya Ilahi

Thursday, August 11, 2011

::Kadang-kala Ego itu harus ada::

Susah juga sebenarnya melawan perasaan ini...
Rasa itu masih ada tersisa sebenarnya...
Jauh di dasar hati...
Ianya masih wujud lagi..
Benarlah ada orang kata..





"Hati itu seperti lautan...
Luas tidak terkira..
Dalam tidak terjangkau..
Jika tenggelam, bimbang tidak ketemu jalan pulang.."


Jadi, aku membina benteng ego perasaan itu sendiri...

Pasaknya aku kukuhkan dengan Iman..
Binaannya aku tambah dengan keyakinan..

Tapi aku takut sebenarnya...
Jika tidak dapat pertahankan benteng yang sedang aku bina ini...

Moga aku diberi kekuatan...
Kerana aku hanya hamba yang lemah tidak berdaya..
Untuk melawan perasaan halus yang melanda hatiku saat dan tika ini...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...